توکسین بایندر | خوراک دام | خوراک طیور |

با برگزاری نشست مشترک رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و مدیر کل استاندارد استان اصفهان، گواهی انطباق (COC) در خصوص محصول عصاره مخمر به شرکت تالی ژن پارس، مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان اعطا شد.

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، جهت استانداردسازی محصولات دانش بنیان، آیین‌نامه اجرایی صدور گواهی‌های انطباق (COC) و گواهی محصول (COP)، ویژه محصولات دانش بنیان، فیمابین سازمان ملی استاندارد و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منعقد شده است.

بر اساس مصوبه شورای عالی استاندارد، صدور گواهی انطباق (COC) یا گواهی محصول (COP) برای محصولات دانش بنیان این امکان را به شرکت‌های دانش بنیان می دهد تا با بهره گیری از استانداردهای معتبر بین المللی یا کارخانه ای از سازمان ملی استاندارد گواهینامه ای معتبر را برای تایید محصول خود دریافت کنند.

عصاره مخمر هدیرولیز شده ساکارومایسس سروژیه، تولیدی شرکت دانش بنیان تالی ژن پارس با برند تالی زایم، اولین محصول تولیدی از این نوع در کشور و حاوی هر دو جز عصاره و دیواره سلولی مخمر شامل مانان و بتاگلوکان، نوکلئوتیدها، آمینو اسیدهای ضروری، ویتامین‌های گروه B و عناصر کمیاب بوده که در نهایت با خاصیت افزایش کارایی سیستم ایمنی و اتصال به انواع توکسین‌های قارچی و باکتریایی منجر به حفظ سلامت حیوان و افزایش تولید شیر و گوشت در دام و طیور می‌شود. عصاره مخمر تالی زایم، جایگزین موثری برای مکمل‌های غذایی دام، طیور و آبزیان محسوب می‌شود.